Rozpoczęliśmy naszą ostatnią wakacyjną przygodę!

Tym razem przyszedł czas na najmłodszych, dla których (w większości) jest to pierwszy obóz w życiu. Trzymajcie za nich kciuki! Na razie wszyscy są baaaardzo dzielni.

Galeria zdjęć

Zapraszamy do obejrzenia reszty zdjęć z wyjazdu!

Dzień 1
(22.08.23 r.)

Ruszyliśmy z naszym ostatnim wakacyjnym obozem! Tym razem na swoją przygodę wyruszyli najmłodsi uczestnicy. :) Wczoraj sprawnie dojechaliśmy na miejsce i od razu zjedliśmy pyszny obiad. Następnie podzieliliśmy się na pokoje i chwilę później byliśmy na boisku, gdzie szaleliśmy na różnych grach i zabawach, aby się lepiej poznać i zintegrować. :) Wieczór był już trochę spokojniejszy. Omówiliśmy zasady panujące na naszym obozie, a następnie obozowicze stworzyli swoje autorskie wizytówki, które ozdobiły ich pokoje. :)‌

Dzisiaj czeka nas dzień pełen atrakcji!

Dzień 2
(23.08.23 r.)

Nasz ostatni obóz się rozkręca! Wczoraj poranek zaczęliśmy od petardy, czyli motorówka oraz banan! Była też wizyta w sklepie. :) Poranek był dla nas naprawdę intensywny, ponieważ były jeszcze SKIM boardy oraz siatkóweczka i kąpiel w jeziorze. Po południu i odpoczynku ruszyliśmy troszkę polenić się na plaży. Pobudować zamki z piasku i zaliczyć pierwsze pływanie na SUP-ach. :)

Wieczorem obozowicze mieli wybór. Dyskoteka lub meczyk w piłkę nożną. Dużo więcej chętnych było na dyskotekę. ;)

Ps. Mimo że dla wielu obozowiczów to pierwszy obóz w życiu, to trzymają się bardzo dzielnie!

Dzień 3
(24.08.23 r.)

Kolejny piękny dzień za nami i kolejny przed nami!

Wczoraj dzień zaczęliśmy od 4 wodnych stacji, które każda grupa zaliczała po kolei. SUP-y/plaża/ślizgawka wodna/wojna balonowa. :) Dzieciaki były zachwycone, a pogoda do takich aktywności wymarzona. Pierwszy blok zakończyliśmy kolorowym zdjęciem oraz wspólnych wbiegnięciem do wody!

Po południu i odpoczynku całym obozem graliśmy w grę terenową – flagi! Bronią była gra „papier, kamień, nożyce”, trzeba było walczyć o flagi i uważać, aby nie stracić za wiele karteczkowych żyć! Dla najlepszej drużyny były słodkie nagrody.

Wieczór to szaleństwo na boisku podczas gry w totemy. :)

Dzisiaj wędrujemy na park wodny oraz linowy do wyboru. :)

Dzień 4
(25.08.23 r.)

Wczorajszy dzień zaczęliśmy od wyprawy pod twierdzę Boyen, gdzie czekały dwie mega atrakcje – park wodny oraz park linowy! Meeeega przedpołudnie. :)

Po obiedzie i budce telefonicznej czekało nas spokojniejsze popołudnie nad jeziorem, gdzie dzieci mogły dowolnie wybierać atrakcje wodne jak kąpiel w jeziorze, kajaki czy SUP-y. Były też wycieczki do barku na pyszne lody i napoje. :)

Wieczorem też nie zabrakło emocji, ponieważ odbył się obozowy turniej zbijaka, gdzie kapitanami była nasza kadra! Tym razem górą była drużyna Pana Krzycha! Gratulacje należą się wszystkim za piękną walkę!

Dzień 5
(26.08.23 r.)

Zróbcie dzisiaj „hałas” w komentarzach, ponieważ właśnie rozpoczynamy obozowe igrzyska! Dla najlepszych czekają nagrody! Ale nikt z naszego obozu nie wyjdzie z pustymi rękami! ;)

Wczoraj też się sporo działo. Rano dzieci w 4 grupach po kolei zaliczały 4 atrakcje. Giga siatkówkę, quad, archery games oraz NERFy. :) Po obiedzie i odpoczynku była plaża oraz dla chętnych i odważnych Paintball! Kiedy naszły chmurki i trochę pokapało z góry, to szybko uciekliśmy do lasu na grę w Policjantów i złodziei. :)

Wieczorem już odpoczynek w obozowym kinie przy pysznym popcornie!

Dzień 6
(27.08.23 r.)

Rozpoczynamy ostatni pełny dzień naszego obozu! Czas na wielkie podsumowanie. :) My korzystamy z ostatnich dni wakacji, a Wy przeczytajcie co się u nas działo wczoraj.

Rano był bardzo ważny moment dla obozowiczów, tzn. nasze sportowe igrzyska w różnym wykonaniu. Jak pewnie mieliście okazję zobaczyć na naszej relacji. ;) Później był zasłużony czas na odpoczynek na plaży oraz kąpiel w jeziorze.

Po południu i odpoczynku czekały na obozowiczów 4 ciekawe stacje. Giga trampoliny, mega pocztówka, strzelanie sportowe oraz gra w palanta. :)

Wieczór już na spokojnie upłynął nam miło przy ognisku. :)

Dzień 7
(28.08.23 r.)

Stało się! Kończymy nasz ostatni obóz tego lata! Najmłodsze dzieciaki były mega dzielne! Gratulacje dla Was, że dotarliście do końca obozu. :) Pędzimy już w stronę Warszawy, a Wy przeczytajcie co się działo u nas wczoraj.

Rano było uroczyste zakończenie obozu. Każdy obozowicz dostał pamiątkowy dyplom, medal oraz koszulkę! Dla najlepszych w 3 kategoriach wiekowych czekały dodatkowe nagrody! Warto też wyróżnić naszego super obozowicza! Czyli osobę, która nie sprawiała żadnych problemów, chętnie brała udział w zajęciach oraz była pomocna innym. :) Brawa też dla najczystszego pokoju, który wczoraj w nagrodę zjadł pyszną pizzę na kolację. :)

Po uroczystym zakończeniu był czas na pożegnanie się z jeziorem oraz wizytę w sklepiku!

A po południu były upragnione FLAGI! Dzieciaki prosiły o powtórkę no i się doczekały. :) Wieczór to już pakowanie i szykowanie się do powrotu. :)

I to by było na tyle naszej historii! Kolejną napiszemy na obozie zimowym już w najbliższe ferie!