Ferie zimowe 2019

Zapraszamy na codzienne relacje z naszego wyjazdu zimowego!

Galeria Google+

Zapraszamy do obejrzenia reszty zdjęć!

Dzień 1

I ruuuuuuuuuuuuuszyliśmy! :) Długo wyczekiwany obóz zimowy rozpoczął się na dobre! Po długiej podróży o 17 byliśmy już na miejscu z pełnymi brzuchami. Szybko się rozpakowaliśmy i ruszyliśmy na zimową integrację na śniegu. Trzeba korzystać z pogody! Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do ośrodka na kolację. Na sam koniec dnia było spotkanie organizacyjne, gdzie obozowicze usłyszeli wszystkie najważniejsze zasady panujące na naszym obozie i poznali się jeszcze lepiej z naszą kadrą :)

Jutro ruszamy pełną parą! Pozdrowienia dla rodziców!

Dzień 2

Pierwszy pełny dzień obozu za nami :) jak go najlepiej podsumować ? Słońce, narty, snowboard, znowu narty i znowu snowboard, pyszne jedzenie, duże zmęczenie i szybkie spanie :D

Tak właśnie było dzisiaj, ponieważ rano na stoku spędziliśmy 3 godziny. Udało nam się sprawdzić wszystkich narciarzy, wypożyczyć sprzęt oraz podzielić grupy. Później obiad, odpoczynek i dalej jazda! Kolejne 2 godziny na stoku, już w docelowych grupach :) Dzieciaki radzą sobie już coraz lepiej, także liczymy na to, że jutro będzie jeszcze więcej jazdy! Jutro w planach narty i snowboard przed obiadem oraz łyżwy po obiedzie :) wieczorem szkolenie teoretyczne ;) Pozdrawiamy z zasypanego śniegiem Zębu!

Dzień 3

Nie zwalniamy tempa! Dzisiaj miłe zaskoczenie rano… czyli dzieciaki, które elegancko same ogarnęły się na stok na prawdę szybko! ;) szacun! Chyba są głodni jeżdżenia.

Po południu i chwili odpoczynku lodowe szaleństwo czyli odwiedziny w Nowym Targu i łyżwy! Przy okazji również sklepik, żeby uzupełnić zapasy :) śnieg padał akurat po południu, także jutro będziemy mieć świeży puszek. ;) A dzisiaj była magiczna atmosfera na lodowisku.

Po kolacji była dalsza część szkolenia, ale tym razem w ośrodku i teoretyczna. Dowiedzieliśmy się od naszych instruktorów więcej o technice i zachowaniu na stoku oraz o bezpieczeństwie. Pojawiły się nawet krótkie filmy instruktażowe! Pełna profeska ;)

Jutro będzie jeszcze więcej atrakcji!

Dzień 4

Wwwwoooooo dzisiejszy dzień był E P I C K I !!! Bardzo długi i męczący, ale super! Zaraz po śniadaniu były skutery śnieżne. Nowa zajawka wszystkich dzieci  także rodziców z góry przepraszamy jak dzieci wrócą i powiedzą że chcą nowy prezent pod choinkę. :p )

Zaraz po skuterach pojechaliśmy niedaleko ośrodka żeby latać po śniegu na dmuchanych deskach. ;) było szybko i wściekle :D Po obiedzie i krótkim odpoczynku ruszyliśmy na stok aby wykorzystać wyśmienite warunki :) grupy bardziej zaawansowane już wczoraj ruszyły na większe stoki. Po kolacji dla odpoczynku było obozowe kino z chrupkami ;)

A jutro czeka nas kolejny piękny dzień wakacji ! :) Będzie jeszcze więcej atrakcji!

Dzień 5

Dzisiaj było trochę spokojniej :) musieliśmy naładować baterie. Rano byliśmy w wodnym centrum, gdzie mogliśmy zregenerować nasze zmęczone mięśnie, zrobić wodny masaż, zjechać na zjeżdżalni i pobawić się trochę w wodzie :)

Po obiedzie wszystkich zmogła drzemka, także na stok poszliśmy już z bateriami naładowanymi do 100%! Podzieleni na różne stoki dalej trenowaliśmy pod okiem naszych instruktorów. W najmłodszych grupach dla odmiany pojawiły się też „jabłuszka” :) Wieczorem była obozowa dyskoteka, gdzie przygrywał nam DJ Kamil, a imprezę kręciła wodzirejka Kasia :D Było głośno i długo. Dawno parkiet tak się nie palił!

Jutro lecimy zwiedzić Zakopane, a popołudniu oczywiście narty i snowboard! Pozdrawiamy rodziców <3

Dzień 6

Rozpoczynamy dzisiaj przedostatni pełny dzień obozu. :( wszystko co dobre szybko się kończy…

Rano byliśmy w Zakopane, aby zjeść trochę oscypków I kupić kilka pamiątek. ;) po obiedzie ruszyliśmy na stok. Wszystkie grupy zaawansowane pojechały tym razem do Białki Tatrzańskiej, aby sprawdzić nowe stoki. ;) wrócili bardzo zadowoleni.

Po kolacji można było wybrać. Odpoczynek w pokoju dla tych, którym skończyły się baterie lub mix rozrywek do wyboru.

A jutro zawody! Ps. Trzymajcie kciuki za swoje pociechy! Drodzy rodzice niedługo się widzimy. ;)

Dzień 7

To już niestety końcówka naszego obozu zimowego. Mamy jeszcze trochę fajnych wspomnień z dzisiaj. Najwięcej z zawodów obozowych, rozdania nagród i pamiątek, ogniska oraz kiełbasek, obozowych występów i Pani oscypek, która zapewniła nam zapas serków dla całej rodziny. ;) Gratulacje również dla najczystszego pokoju, który wygrał pizzę i pepsi ;) oraz dla super obozowicza, którym tym razem został Dawid!

Na tym obozie rozpoczęła się również nowa tradycja, gdzie zaczęliśmy doceniać częstych obozowiczów. Tym razem miano rekruta Smile-Swim otrzymały osoby które przekroczyły liczbę 5 obozów z nami. A niedługo będzie już kilku weteranów (10 obozów) to dla nas niesamowita nagroda, że dzieci chcą jeździć z nami tyle razy! Kochamy Was za ten zapał!

A już jutro powrót do Warszawy. Będziemy się odzywać jak nam idzie podróż. ;)